2007 YURT BAŞVURULARI SONUÇLARI - SONUCU

ARKADAŞLAR BURS VEYA KREDİ ÇIKTIĞINI OKUL AÇILINCA ÖĞRENECEKSİNİZ...
AYRICA HARÇ ÇIKIP ÇIKMADIĞINI DA KAYIT ESNASINDA SÖYLÜYORLAR.ŞU ANDA SADECE YURT SONUÇLARINI ÖĞRENİYORSUNUZ

HAZIRLIK VE BİRİNCİ SINIF ÖĞRENCİLERİ İLE ARA SINIF ÖĞRENCİLERİNİN YURT MÜRACAAT SONUÇLARI 31 AĞUSTOS 2007 TARİHİNDE AÇIKLANIYOR…

2007 -2008 öğretim döneminde Öğrenci Seçme ve Yerleştirme Sınavına girerek bir yükseköğretim programına girmeye hak kazanan hazırlık ve birinci sınıf öğrencileri ile ara sınıf öğrencilerinin yurt müracaat sonuçları 31 Ağustos 2007 tarihinde YURTKUR’un internet sayfası www.kyk.gov.tr . ile ÖSYM Başkanlığının www.osym.gov.tr adreslerinde açıklanacaktır.

Yurtlarımıza asıl listeden girmeye hak kazanan öğrencilerin kayıtları 03-14 Eylül 2007
ayrıca arkadaşlar üniversiteler kayıt evrakları vs gelmiyecek. Üniversitenizin sitesine bakın ne istiyorlar.Ona göre gideceksiniz kayıt olmaya.En önemli olması gereken şey de diplomanız.gerisi hikaye

7 yorum:

Adsız dedi ki...

kyk kadar iğrenç kyk kadar b.ktan bi site daha görmedim hayatımda ilk günden karakter esleştirme koymus site açılsa resim açılmıyo ikisi acılsa sayfada hata firefoxdan açılmıyo 2 saat uğrastım ve gördüğüm sonuctan daha da sinir oldumm!! kredi burs felan çıktı mı nerden bakılcak o bile belli değil haya allah belanızı versinn többe töbe

Adsız dedi ki...

ne kadar kötü bir site kyk aynı kendi yurtları gibi

Adsız dedi ki...

aynen arkadaşa katılıyorum bırak resmi falan site açılmıyo bu siteyi hazırlayanın be taaa..
45 dakka oldu int de bi b.k yapamadım......

Adsız dedi ki...

ne bu be hala açılmıyor bu site karakterler gözükmüyor bile....sizin yapacağınız işede sizede............................

Adsız dedi ki...

Bu ilk yorumu yazan arkadaşa aynen katılıyorum. Vatandaşa işkence ediyorsunuz. Sonuçları öğrenmek mümkün değil. Herhalde 1 hafta sonuçları öğrenmek için bilgisayarın başında mücadele edeceğiz.

. dedi ki...

arkadaşlar yorumlarınız içinden inşallah benim siteye olan yokturdur :D
hepsi kyk.gov.tr ye dir umarım
//admin

Adsız dedi ki...

ya lütfeeen! burs kazanmışmıyım nası öğrenicem üfff yaa. biri yazsın biliyosa