ÜNİVERSİTEYİ KAZANANLAR!!! İÇİN ÜNİVERSİTEYE KAYIT REHBERİ!!!!

Bu yazıyı okuduktan sonra geç kalmadan burs aramaya başlamanızı tavsiye ederim.Tüm bursların listesi için BURS.BLOGCU.COM adresini ziyaret ediniz..
öss yerleştirme sonuçlarını bekleyen sayın összede arkadaşlar.Sizler için küçük bir döküman hazırladım.Üniversiteyi kazandıktan sonrası neler yapılacak,neler yapılmalı diye,neler yapılmamalı...

önce herkesin sorduğu şu soruya cevap vereyim..."Yükseköğrenim Kredi ve Yurtlar Kurumu tarafından sağlanan burs, kredi, katkı kredisi ve yurt başvurularını 16-24 Ağustos 2007 tarihleri arasında https://yurtkur.osym.gov.tr internet adresinden yapabilirsiniz."

1)Bu yıl Öss tercih sonuçları postalanmayacak.O yüzden belge gelmesi beklemeyin.Üniversitelere kayıttan önce resimler ile birlikte bütün bilgileriniz gidecektir .Her ihtimale karşı internetten çıktınız yanınızda olsun.

2)Eğer kyk yurtlarından biri çıktı ise internetten başvuru yapacaksınız.(kyk yurtlarını asla tavsiye etmiyorum.küçücük odalarda 8 kişi ve yemek vs kendi paranızla yiyorsunuz.1 aylık yemek masrafı 300 YTL.Paranız yoksa aç kalıyorsunuz. Ve okul başlarında ne kredi gelir ne de burs.Evden ne geldi ise o.) Bu arada krediler ocak 2008 den itibaren yatacak.

3)Her üniversitenin ve bölümün kayıt tarihleri farklı farklıdır.Özellikle İstanbul Üniversitesi Avcılarda yapılıyor.18 yaşından küçük olsanız bile kaydı tek başınıza yapabiliyorsunuz.Veli gerekmiyor.Kayıt için gerekli belgelerin en önemlileri-Lise Diploması- .Üniversitenizin internet adresinden neler gerekiyor diye bakınız.

4)İlk kayıt sırasında Harç Kredisi çıktı ise Bu yıl ne kadar bilmiyorum 2 dönem için kayıt olurken 100 YTL civarı para verip öyle kayıt oluyorsunuz.Genelde harç kredisi çıkar.

5)Kayıt olduktan sonra biryere kaçmayın.İnternetten ve tabana kuvvet burs arayın.eylül demek burs zamanı demek.Ve ilk yıl bulamazsanız 2. sınıfta burs murs vermiyorlar. Ve burs için gideceğiniz zaman yanınızda;5 ikametgah il muh. ,5 baba maaş bodrosu,Anne çalışmıyor belgesi,Anne çalışıyorsa Anne maaş bodrosu,Nufus kayıt Örneği,Kardeş Öğrenci belgesi....Bunları giderken kendi memleketinizde çıkartmasanız sefil kalırsınız...

6)Ders kitabı konusu vs..Okul açılır açılmaz Üst sınıflardan ders notları arayınız.Kısa bir zaman sonra bitecektir notlar.Ve babanızın çift maaşını :) notlara vermeyin.Notlar değişmez...

SORULARINIZI BU BAŞLIĞA YORUM YAZARAK SORABİLİRSİNİZ.Yorum yazarken sallama veya doğru veya gıcıklık olsun diye arkadaşınızın ismini veya alex ,rüştü vs.Yazabilirsiniz.Ama bir isim yazınız...

107 yorum:

Adsız dedi ki...

ya şimdi gerçekten eve üniversiteyi kazandığımıza dair belge vayahut o üniversite hakkında bilgi neler götüreceğimiz getireceğimiz hiç bişey mi gelmiycek ya her sene yeni icatlar çıkarmasınlar zaten 4 ledim yeter artık en olacaksa olsun bu arada tam tarih belli mi?

Adsız dedi ki...

öncelikle bu alanda bizlere yol göstermek amacıyla emek sarfedenlere çok minnetarız.lütfen tecrübelerinizi bizlerle paylaşmaya devam edin.

. dedi ki...

tam tarih belli değil malesef

Adsız dedi ki...

ya ben bişeyi merak ediorm.şimdi biz kayıt yaptrdık diyelim peki ne zman oraya gidp yerleşices.yani üst sınflardan önce mi sonra mı aynı zamanda mı?yaklaşık olarak ne zmnlar?

elkunirsa dedi ki...

benım 2. senem ve ılk defa boole ılgılenıorum zevklı bıseymıs saolun yazan kımse artık emek harcamıssın habıde bu kayıtta onceden hanı sınava gırmeden once cektırdıgımız fotolarmı kullanılcak??

. dedi ki...

elkunirsa , ösym e ilk başvurduğun zamanki resimler gidiyor.:))Yani en kayık resimler.Sanırım 2 yıldır webcam ile çekiyorlardı.:D.yani kayığın kayığı

Adsız dedi ki...

MERABAYA BEN KYK YURTLARININ NASIL OLDUĞUNU BİLMİYORUM BİRAZ AÇARMISINIZ LÜTFEN.. TEŞEKÜRLER

Adsız dedi ki...

ÖNCE BİZE YOL GÖSTERDİĞİNİZ İÇİN SAOLUN BİŞEYİ MERAK EDİYORUM ŞİMDİ BİZ SINAVLA BİRLİKTE YURT TA KAZANA BİLİYOMUYUZ YOKSA KENDİMİZMİ BAŞ VURUYORUZ

. dedi ki...

arkadaşlar
KYK yurtları 5-8 kişi arasında kalıyorsunuz.Genel itibari çok kalabalık odaları oluyor.3 ayda bir 200 YTL para ödüyorsunuz.
Karşılığında size fiş veriyorlar.Fişleri yurt kantininde harcayabiliyorsunuz.Düzen 0 a yakın.

+Örnek verecek olursam;Ben türkiyede 1,500 ü olduğum halde yurt çıkmadı :)))ve Babam asgari ücret alıyor,Annem çalışmıyor... :D Yalnız sene ortasında boşalıyor.Millet kaçıyor.O zaman istediğiniz gibi girebilirsiniz

Adsız dedi ki...

Kayıt için en önemli belge diplomamız ya benim hani diplomalrın böyle şatavatlı çerçeveleri olur onların içi yazı dışındada azıcık beyaz yer olurya benim diplomada orası azıcık hasar gördü yani çok az yırtıldı sizce üniversite kayıdında sorun olur mu herşey için teşekkürler

Adsız dedi ki...

YA Bİ ÜNİVERSİTELİ YARDIM ETSİN BİZE YA !! HANGİ YURTLARDA KALALIM ÖZELLİKLE İSTANBUL VE ANKARA İÇİN. Bİ DE NASI BURS ALCAZ!!YARDIM EDİN DAAA SEWABINA YAA!!

. dedi ki...

özge eğer mühürlerde,yazılarda bir hasar yoksa o kadar önemli değil.kayıt kalabalığında bakmazlar bile o kadar ayrıntılı.çok küçük ihtimalle birşey olursa kaydını yapar,eski okulundan yenisini çıkarttırır daha sonra üniversiteye verebilirsin..

seddefcn dedi ki...

slm ben bu yurtlar konusunda acemiyim kyk devlet yurtları mı?bi de burs olayında bizzat mı başvuru olması gerek :(yardım edersenz sevinirim

. dedi ki...

kyk yurtları devlet yurtları demek.Kredi yurtlar Krumunun.Berbat yurtlar oluyorlar.10 kişinin küçük bir odada kaldığını düşünün...
Burslara ise burs veren yerler misal xx vakfı.Oraya gideceksin.Başvurunu bizzat yapacan.
3-5 yer ise internetten kabul ediyor.Onlardan almak çok zor oluyor.
Kendi iliniz ile alakalı derneklere öncelik verin

Adsız dedi ki...

Burs alabilmenin şartları neler? Mesela benim babam 1500 ytl maaş alıyo.ben burs alabilirmiyim.
Burs veren vakıfların listesini nereden bulacağız?

Ankara Üni de Tıp fakültesine yakın bildiğiniz yurt varmı?

Adsız dedi ki...

simdi yerleşecegımız yurtlar yerleştıgımız unuversıte ile aynı anda mı bize bildirilecek

Adsız dedi ki...

bahsettiğiniz internetten alınacak çıktı yerleştiğimizi gösteren çıktı mı yoksa tercih yaparken bize verilen çıktı mı... eğer tercih yaparken verilen çıktıysa ben onu kaybettim.. bunda sorun çıkar mı

Adsız dedi ki...

size bu güzel yazılarnıziçin teşekkür ederim öncelikle ya geçen yıllarda burs ve yurt isteğimizi gönderdikten sonra sonuç geliyodu şimdi nasıl olacak ben neyapacam çok sıkıntıdayım sınavı kazandık şimdide bu çıktı başımıza ne olurdu geçen yıllar gibi olsaydı ne yapmam gerek bana yardım edin

Adsız dedi ki...

loo blogcu simdi ben dielmki ege ünide bi bölm kazadm kayıta gittk okula kayt yaptrdk.sona yurdu napcas bide onn icnmi baswru yapcas beklices fln.bide egenn yurdu hakknda bi bilgsi olan warmıııııııııııı...?

. dedi ki...

miray tercih sonuçları açıklanınca çıktını al"şurayı kazandınız diye" elin boş olmasın maksat...
Duduuuuu vs.:) Yurt kayıtları b yıl internetten olacak.kyk.gov.tr

Adsız dedi ki...

neden yurtlar hakkında bu kadar kötü yorum yapıyosunuz hiç mi iyi devlet yurdu yok.unutmayın ki devlet yurdundan başka bi yerde kalma şansı olmayanlar var sizcede bu yorumlar onların güvenini kırmıyomu bence yurtlar o kadar da kötü değildir.cevap bekliyorum lütfen ,teşekkürler.

. dedi ki...

MERVE tamam da 2 yıldır okuyoruz.Görüyoruz.giderken ona göre önlemlerini almaları için yazıyoruz bunları.yoksa bize para vermiyor yurtlar :))

Adsız dedi ki...

değerli arkadaşlar belki konuyla alakası yok ama hayat memamt meselesi... diploma çok önemli kayıtlarda biliniyor. ben 2005 yılında bi üniversiteye yerleştim ve bir sene okudum 2006 da memleketime geri döndüm ve diploma okulda kaldı. şimdi yeniden girdim öss ye. yerleştiğimi varsayalım. e diploma okulda isteyince verirler mi? nasıl olucak kafam çok karışık biri bana yardımcı olsun nolur :s:s

Adsız dedi ki...

arkadaşlar devlet yurdunun kötü oldunu kimse söyleyemz ama pek te rahat güvenilir olduğuda söylenemez bakın nerde kalacağınız konusunda tereddütteyseniz türkiyenin hatta yurt dışında bile yurtları ewleri olan bir kurumumuz var ben inşl.bu yıl yerleşirsem orada kalacam ve burs imkanları da var özellikle çok rahat ve ailenizin güvenle sizi teslim edebileceği bir ortam hatta burs istiyorsanız burs imkanınız bile var eğer gitmek isteyenlerle özel olarak görüşüp konuyu dahada açıklayabilirim adresim ebruliyim44 bu msn adresim ekleyin detaylı bilgi için şimdiden hepimize allah kolaylık versin

Adsız dedi ki...

özel üniversiteyi %50 burslu kazınsam burs alabilirmiyim nerelerden alırım
devlet bursu dışında nerlere başvura bilirim aso veya ato burs veirmi?

Adsız dedi ki...

slm ben 20 agustosun 20 de acıklanacak diye biliyorum tam tarihi biliyormusunuz birde kyk deki yurtları pek tavsiye etmiyorsunuz alternatif olarak ne yapılabilir eve cıkmamk dısında mesela yurdu ayarlıyan baska yerler varmı yardımcı olursanız sevinirim

Adsız dedi ki...

slm gerçektende çok güzl konsysunz haklısınızda ama napalım mecburuz kyk yurtları tek çözum aile bütçesi için şimdi bu zamanda eve çıkmakta kolay degl :)

. dedi ki...

aykut.burs listesini burs.blogcu.com dan bulabilirsin.Ailenin maddi durumuna fazla bakmıyorlar.Referansa bakıyorlar genelde...
özel üniversiteye gidenlere burs konusunda ön yargılı yaklaşıyorlar diye biliyorum.Ama referans bulursnız;
nedir referans;
Filanca vakfa gittiniz;kimi tanıyorsunuz kim sizi tanıyor.Senin garanti belgen hangi iş adamı diye sorarlar...

Adsız dedi ki...

slm benim de yurt ve burs konusunda hiç bir bilgim yok.Kyk yurtlarından başka bir yol var mı? bi de ilk beş tercihten biri gelirse burs kazanmış oluyorum bunu kazandığım okul mu veriyor?teşekürler

Adsız dedi ki...

selam.biz şimdi yurtlar için baswuru yaptık diyelim.yurt cıkıp cıkmadıgını ne zaman we nerden ögrenicez??biraz bilgi werirseniz sewinirim.şimdiden tesekkürler:))

Adsız dedi ki...

slm.yurtta kalmayalımda nerde kalalm peki.daha ilk kez gördüğüm biriyleev kiralasam nasıl olur sizce.bide burs almanın püf noktalarını yazabilirmisiniz be kekemın.teşekkür ederim.rıdvan

Adsız dedi ki...

kyk yurtları dışında tercihiniz özel yurtlardır.
Yurtlara başvurular , kyk.gov.tr adresinden yapılacaktır.Sitemizde de gelişmeleri bulabilirsiniz...

Ayrıca ilk kez gördüğünüz birisi ile eve çıkmayınız.Ev hayatını bilen birisi ile çıkın.Çünkü ev işi zordur.hiç bilmediğiniz bir memlekette bilmediğiniz bir kişi ile,içkici mi,esrarkeş mi,neci olduğunu nerden bileceksiniz.Ancak şöyle yapabilirsiniz.Daha önceden kalan birilerinin yanına ek olarak gitseniz sizin için daha iyi olur.
Sonra alışınca kendi seçtikleriniz ile çıkarsınız...

Adsız dedi ki...

aylıl yurt paraları ne kadr dır max. bilen warmı

. dedi ki...

aylık yurt paraları istanbulda mübağla değil yemek filan hariç 500 ü geçen yerler varmış.2 kişilik oda filan.ama 120 den filan başlıyor.Ama dert etmeyin.İstanbul da çoğu öğrenciye burs çıkıyor.Nasip oluyor birleylerden...
Örneğin arkadaşım sağolsun şehirlerarası otobüste tanıdığı adam aracılığı ile adamla tanışıyor.Gel burs verelim diyorlar.5-6 kişi gittik burs alıyoruz...kısmet işi...
AYRICA BURS.BLOGCU.COM DA GERÇEKTEN BÜTÜN BURS YERLERİNİ YAZDIM.İNCELEYİNİZ.ÖZELLİKLE İLK SENESİ OLANLAR

Adsız dedi ki...

ya ben yerleştim warsayalım!!ama benim 3 tane alttan dersim war nolcak abi yaa?_?_?kafayıyicem!!! lütfen cwp wer!!

Adsız dedi ki...

arkadaslar evet yaaa bu yurtların ne zaman ve nereden ögrenildigini bilen varsa bilgilendirsin benide lütfeen.

Adsız dedi ki...

basarı ogretım puanım 79,780 olduugu halde ıkı yıllık hıc bır yere yerlesemedım puanı cok dusuk olan yerlerı sectım ama yınede olmadı????????????????neden neden

Adsız dedi ki...

benim kuzen trakya matematik bölüm kazandı say2317di ögretmenlik istiyodu herkes için hayırlısı artık

Adsız dedi ki...

ben hacettepe gıda müh. kazandım beytepe kampüsünde ankarayı tam olarak bilmiyorum beytepenin yurtları varmış devlet yurtlarıda varmış sanırsam orası için ulaşımın sorun oldunu söylüyorlar okula yakın bi yurtu nasıl bulabilirm ne yapmam lazım bilgisi olanlar yardımcı olursa sevinirim

ÖzKaN dedi ki...

sıram 91bin oldugu halde 95 binlik ankara jeofiziğe 31.yani son sırada girdim ne iştir ya kılpayı yırttık

ÖzKaN dedi ki...

ayrıca bana otrdugum şehrdeki bi üni geldi burs almak istesem beni 2.plana mı atarlar nasıl yapacağız hiç bi bilgim yok yardm edersenz sevncem

Adsız dedi ki...

slm ben ılk kez unıversıte sınavına gırdım fakat hıcbır bılgıye tam sahıp degılım
devlet bursu ıcın kyke basvurdum ama sonucları nasıl ve nezamn ogrenecegım

Adsız dedi ki...

ya sımdı eve bısı gelmıcek ve tam olarak ne belgeler goturmem gerek nolur bırı bısı desın yaa ben merve:S

Adsız dedi ki...

ya bu yıl her şey bi garip, şimdi ben itünün yurtlarına kayıt olmak istiyorum.tamam kayıtlar okula kaydolunduktan sonra yapılıyo ama başvuru farklı bişey mi yani önce başvuru yapmak gibi bişey var mı??n nolur bilen biri bi cewap wersn.. sevgler,sayglar:)

Adsız dedi ki...

bn ogz kahrolsun oss kazana mıyalara seneye sans dılerım??

Adsız dedi ki...

ya bende yurda basvurdum ama nezaman sonuclanacak dokuz eylüle yerlestim yurdu nasıl kaç kişilik ne olur bilen biri bi şeyler yazsın ne olur yaaaaaaaa tubaaaa

Adsız dedi ki...

ya arkadaslar ben dokuzeylül ü kazandım fakülte buca da oradaki kyk yurtları nasıl odalar kac kişilik dokuz eylülde olan arkadaslar lütfen yazın lütfennnn hemen yazın ya ne olur tubaaaaaa

Adsız dedi ki...

blogcu kardeş üniversiteye kaydolurken(devlet üniversitesine) kayıt parası alıyorlarmı?zorunlu mu?kaç milyon civarı alırlar?cevaplayın lütfen hiç bi bilgim yok.

Adsız dedi ki...

üniversite kayıt tarihleri ne zaman başlıyo ne zaman bitiyo?rize üniverstsinnkini bir türlü bulamadım yardımcı olursanz sevinirim.teşekkürler

Adsız dedi ki...

sevgili kardesler bendede cok garip bi sorun var:) şinck ben konya seydişehir meslek yuksekokulunu kazandım ama okulun nerde oldugunu birtürlü bıulamıorum ne sitede var nede dgr ilçe sitelernde oralara yakın birileri varsa arımızda bilgi bekliorum:$$ şimdiden tskkrl..

Adsız dedi ki...

arkadaşlar yerleştiğimiz üniversiteye yerleşenlerin listesini görmek gibi şansımız yokmuu??? bu konularda tecrübeli biri varsa msne gelip bana sormak istediğim biras sorular var yardımcı olabilirmi?????
motorcu_rx115@hotmail.com
bu arada ----TOKAT NİKSAR--- varmı aranızda

Adsız dedi ki...

arkadaşlar bu konuşarda tecrübesi olan varsa yardım için ekleyebilirmii? ?
motorcu_rx115@hotmail.com
birde -----TOKAT NİKSAR----- buraya yerleşen varmı

Adsız dedi ki...

slm ben ersin öss ye puanım yetiyordu tercihimi internetten yaptım fakat olmadı ne yapmam gerekiyor lütfen beni bilgilendirirseniz çok sevinirim msn adresim hakanokten13@hotmail.com acilen bekliyorum teşekkürler

Adsız dedi ki...

BEN EDİRNE DE TRAKYA ÜNİVERSİTESİNİ TUTTURDUM VE ÖZEL YURT ÖZELLİKLERİ VE DEVLET YURDU ÖZELLİKLERİNİ BİLMİORUM AMA KYK YA BAŞVURDUM ÖZEL YURT DAHA MI MASRAFLIDIR CVP YAZARSANIZ SEVİNİRM BEN GÜLER

şaşkın dedi ki...

yurt dışındaki yurt başvuruları içinde aynı şekilde mi başvurulmalı?

Adsız dedi ki...

slm
bu yıl ilk defa öss'ye girdim ve akdeniz üniv. maliye bölümünü kazandım internetten burs ve kredi için başvuru yaptım şimdi ne yapmam gerekiyor ayrıca üniversiteye kayıt için hangi belgeleri yanımda bulundurmam gerekiyo ???
teşekkürlerr

Adsız dedi ki...

öss 2008 sorularının 2007 ye göre zor olacagını düşünüyorum.acaba dogru bir düşünce içerisindemiyim

Adsız dedi ki...

ya bu yıl unı ler evlere dosya gondermeyecekı bız kayıt ıcın bılgılerı ve neler gerektıgını nereden bulucaz lutfen bılgısı olan varsa eklesın .. merve_ertosun@hotmail.com

Adsız dedi ki...

öncelikle arkadaslar sunu söyliyim ewet duyduguma göre 2008öss daha zor olacakmıs,ve soruları 2008de tubitak hazırlıyormus yani ben böle duydum. merwe arkadasım ewet belge ewlere gelmiycek bu yüzden sen kazandıgına dair olan kagıdın cıktısını al.zaten o belgeler aynı zamanda kazandıın üniye postalanacak.dier gerekn belgeleride kazandıın üninin internet sayfasından ögrenebilirsin.kolay gelsin..

Adsız dedi ki...

ben bişey sormak istiyoruum çok önemli yaa
genel yurtlarla yüksek ücretli yurtlar arasında fark nedir başvuruda değişiklik yapılamıyo mu
ve yurt çıktı diyelim gitmek zorundamıyız bana hemen cvp verirseniz çok sevinirim

Adsız dedi ki...

yurtkur sonuçları ne zaman acıklanacak

Adsız dedi ki...

slm arkadaslar .ben ankara üniv.gazetecilik bölümünü kazandım.ya bu yıl unı ler evlere dosya gondermeyecek bız kayıt ıcın bılgılerı ve neler gerektıgını nereden bulucaz.öğrenci nosu falan gerekio ancak okulun internet sitesinde bilgi yok.önceden gidip ögrenmemiz gerekiomu???lutfen bılgısı olan varsa eklesın...

Adsız dedi ki...

slm arkadaslar...bide ankara üniv. gazetecilik bölümünü kazanan arkadaslar varsa bilgi alabilirmiyim

Adsız dedi ki...

arkadaşlar yaa acil yardıma ihtiyacım var bi an önce cevaplarsanız çok sevinirim kadir has üniversitesi iletişim tasarımı burslu kazandım ancak abimi sehir dışına gönderiyoruz abim yurtta kalıcak ben istanbuldayım evimdeyim ancak bnm tüm dersler ing olduğu için kitaplar aşırı pahalı we babamızın Aldığı para max 1000 ytl annemiz çalışmıyo ben bursluyum ancak ben sadece okula para ödemicem kitap vs masrafları için burs alma imkanım var mı? okulda fotokopi kitap kullanmak yasakmış

. dedi ki...

captivity çok yanlış tercih yapmışsın.
Gerçekten kadir has a 1 milyara yakın kitap parası istiyorlar..
kitap masraflarını ödüyorsun sanırım.Burslu bir tanıdığım vardı o ödedi geçen yıl.Eğer mail adresini loveyoulove_1@hotmail.com a yollarsan ve çocuğa ulaşırsam belki uygun fiyata sana verebilir.Ama ulaşamayabilirim de bahsettiğim çocuğa
ayrıca her yıl kitapların değişme ihtimali varmış
Esen kal
burskar için burs.blogcu.com u iyi tara

Adsız dedi ki...

Dokuz Eylül'ü kazanan arkadaşlara!!!
KAYIT PARASI adı altında alınan paralar yasal değildir. Bu paraları geçen yıl ödemeden kaydolanlar oldu. Kaydolmadan önce http://www.dokuzhukuku.org ' u takip etmenizi öneririm

Adsız dedi ki...

ben bişey sorcam çok çok önemli yurt başvurusu iptal edilemiyor mu ben burs talebinde bulunmamışım
bulundum zannediyordum bırs ya da öğrenim kredisi alamayacak mıyım hemen cvp verebilirseniz çok sevinirim

Adsız dedi ki...

bende bişey sorcam bnm yurt başvurumu babam yanlış yapmış düzeltilme yapılamıyomuş ne yapmalıyım ltfm cvp verin

Adsız dedi ki...

ya bu yıl unı lerden dosya gelmıcekmı evlere nolur bılen cvplasın yada maıl atsın kafayı yıycem merve_ertosun@hotmail.com

Adsız dedi ki...

ya evet arkadaşlar üniversitelerden evlere dosya gelmiycek mi?bilen varsa lütfen cevaplasın!!!

Adsız dedi ki...

arkadaşlar bana bi dosya geldi walla.hatta içinde resimleri koyman için küçük bi zarf,diploma içinde büyük bir zarf bulunuyor..başvuru için de gerekli herşey yazıor.telaşlanmayın yakında gelir.gerçi bazı üni ler göndermiyomuşş

Adsız dedi ki...

merhaba arkadaşlar ya benim çok acil cewaplarınızı bekliyom ben busene iki yıllık m.yo
kazandım ama gitmek istemiyom bidaahki sene girdiğimde 35
puan düşcekmiş bu nekadar doğru yaaaa cwp yazarsanız sewinirim :)

Adsız dedi ki...

slm ben boğaziçi elektronik mühendisliğini kaznmıştım. ama maalesef babam doktor annem ssk emeklisi... o yüzden ikisinin maaşları toplamı 1.800 falan ediyo. kardeşim falan da yok. benim burs bulma olanaklarım sizce nasıl???

Adsız dedi ki...

boğaziçi elektronikliyim. ailemin aylık ortalama geliri 1800 civarında sizce benim burs olanaklarım nasıl???

. dedi ki...

eğer bir yere yerleşip de gitmez isen gelecek yıl okul puanın 0.8 yerine 0.3 le çarpılır
yani 100*8=80 alan okul birincisi
onun yerine 100*0.3 alır...
imam hatiplerin durumu gibi olur
ancak seneye değil ondan sonraki seneye tekrar 0.8 le çarpılır puanın

Adsız dedi ki...

ya ben şimdi analamadım yurt başvurumu yaptım fakat genel yurt olmazsa özel yurt seçeneğini seçtim. kyk dediiniz genel yurt dimi? sakaryayı kazandım orası da mı kötü yaw eğer dediiniz gibiyse napcam ben şimdi:(

Adsız dedi ki...

mrb ilginize teşekkür edrim. burs ararken hangi sitrlerden yaalanabilirim .bilgi verirsenizsvinirim. bide yurdun çıkıp çıkmadığını nasıl öğrenebilirim.

Adsız dedi ki...

yurt başvurusunu yaptıktan sonra internetten çıktı almak gerekirmi bugün yurt başvurularının son günü eğer hemen cvp yazarsanız sevinirim çünkü ben çıktı almadım

Adsız dedi ki...

ben sabire ya hemen acil yayınla artık şu soruyu lütfen yurt başvurusu yaptıktan sonra internetten çıktı almamız gerekiyomu

Adsız dedi ki...

sabire al sen çıktı elinin altında dursun napcakları belli olmaz bunların onayladıktan sonrada geçmişe dönebiliyosun o sorun diil

Adsız dedi ki...

teşekkür ederim bengül

Adsız dedi ki...

Arkadaşlar evlere üniv. den dosya geliyor, benim dosyam geldi. Biraz sabredin ayrıca kyk başvurularında değişiklik yapılamıyor, herkese bol şans...[Ayrıca Türkçe'yi doğru kullanalım.]

bluewolf74 dedi ki...

yardimlariniz icin sagolun ama yorum ya da sorular soruluyor fakat cevaplar nerdeler..mail adesimize mi geliyor sorularımızın cevapları?Her üniversite kayit formu gönderir mi?ben erzurum atatürk uni frans dili ve edeb. kazandim..bazı unilerdeki arkadaslarima kayıt formu gelmis bana gelmedi..ben neyle nasil gideceğim kayit olurken..universitenin sitesinde de gerekli bilgi yok..yardimci olursaniz seviniim..tesekkürler..

bluewolf74 dedi ki...

ya gercekten evlere kayit formu yollanacak mi? bilgisi olan mail yazsin dolmetscher_74ask@hotmail.de
tskkrler

Adsız dedi ki...

arkadaşlar evlere dosya gelcek mi?bütün üniversiteler yollayacak mı?kesin bilgisi olan varsa lütfen bişey söylesin?ben ankara üniversitesini kazandım.lütfen bilgilendirin!!!

Adsız dedi ki...

ayrıca Türkçeyi düzgün kullanalım diyen arkadaşa sesleniyorum;Türkçeyi derken -yi ayrı yazılmaz;çünkü -y orda kaynaştırma ünsüzü!!!

Adsız dedi ki...

ya ben yurtkur başvuru formunu doldurduktan sonra çıktısını almadım bi sorun olurmu bilen varsa cvplasın..:S

Adsız dedi ki...

ya ben bu sene tercih yapmak istemiorum ama babam 2. tercihlerde mutlaka yapalım diyo ama ben 2. tercihler ne zaman olur bilemiorum tahminen bi tarih söleyebilir misniz ayrıca babam kıbrıs düşünüo ama ben korkuorum yani kıbrıs okulları biraz hafif gelio üniversiteler ilerideki iş hyatını etkiler die düşünüorum acaba yanlış mı düşünüorum napmamı tavsiye edersiniz

Adsız dedi ki...

kemal
ya bu sene nereyi kazandigini gosteren belge gelmeyecek galiba sadece laç puan yaptigini gosteren belgem geldi bnm .bi de kayit için harcin ilk taksitinin odenmesi gerekio harclar belli midir yoksa kazandigim uninin sitesinde yayinlarlar mi öss sonuç belgesi gelmedi ben bankaya parayi nasil yairacam ya da kayit sirasinda da werebilio muyum parayi lütfen biras aydinlatirsaniz sewinirim kayitla ilgili..

Adsız dedi ki...

arkadaslar ya çanakkaleyi kazanan warmııııı??ben bu sene yeniyim de:))

Adsız dedi ki...

yurtkur başvuru sonuçları ne zaman açıklanıyo bilen varmı

Adsız dedi ki...

evet sorularımızın cevabı hemen verilirse bizim yararımıza yurt başvuru sonuçları ne zaman belli olacak lütfen acil cvp verin

Adsız dedi ki...

slm ilk önce bilgi verdiginiz için tsk ederim.sabahtan beri ugrasıyorum.su yurt konusuna kafam takıldı.devlet yurtlarının kötü oldugunu duymustum.fakat mecburen basvuruda bulundum.simdi ne yapacagımı bilmiyorum.ankarayı kazandım.özel yurt ücretleri nedir?ne kadar güvenilir?bilgilendirirseniz tsk ederim...

BEKTAŞ dedi ki...

bu yurt kayıt başvuruları ne zaman açıklanır ayrıca ilk anda yurt çıkarmı devlet yurtlarında ortalama ayda 80 ytl verilecekmiş yeme içme bize mi ait onlaramı özel yurtların avantajı ne bana ank gazi geldi ankarada yurt imkanları nasıl ayrıca benim ilk beş tercihten geldi burs çıkarmı bu sene hem burs hem kredi alınmayacak deniyo ee tek bursla ailem masrafın altından nasıl kalkacak

Adsız dedi ki...

yurtkur sonuçları ne zaman açıklanıo

Adsız dedi ki...

mrb arkadaşlar öncelikle bu sayfa için çok teşekkür ederim ben 5. tercihime yerleştim ama 2. öğretim şimdi ben burs alamıyomuyum? bir dekayıt anında ödeyeceğimiz ücret ne kadar?ben esk. osmangazi üniv. türk dili edeb. yerleştim mesela bizim bölüm için ( bir de yurt yerleştirme sonuçları ne zaman açıklanacak?özel yurtta kalan arkadaşlar varsa ücretleri hakkında biraz bilgi verebilirler mi?
bilgilendirirseniz sevinirim(gözde)aynı üniv . olanlar eğer iletişim kurmak isterlerse : gizem_avcilari@hotmail.com

Adsız dedi ki...

evet yaa bu yurtkur sonucları ne zaman aıklanıyoo nerden ögrenebiliriz biz yurt sonuclarını????acill cewwwaapp

Adsız dedi ki...

arkadaşlar hala yurt sonuçları açıklanmadımı niye kimseden bişey öğrenemiyoruz bir bilgisi olan varsa cvp versin lütfen

Adsız dedi ki...

sayın blog sahibi öncelikle böyle bir siteyi hazırladığın için çok teşekkür ederim ama bugüne kadar sorduğum soruların hiç birine cevap alamadım lütfen buna cevap ver kayıt için evlere gönderilen öğrenci bilgi dosyasında ösym numarası istiyo ben ösym numaramı bilmiyorum daha doğrusu ösym numarasının yazdığı kağıdı bulamıyorum ösym numarasını nereden bulabilirim şimdiden teşekkürler

Adsız dedi ki...

tekrar merhaba ben sabire ösym numarasının yazdığı kağıdı buldum ancak ösym numarasının karşısı boş internette aday portalındanda baktım ordada ösym numarasının karşısı boş hiç birşey yazmıyo herşey yazıyo bi ora boş ben şimdi ne yapmalıyım lütfen cevap yazarsan sevinirim kayıtlarda bi sorun olurmu yüzdük yüzdük kuyruğuna geldik ne olur blog sahibi cevap yaz

Adsız dedi ki...

su yurtkur sonuçları ne zamn acıklanıo birii bize blgi wersn yaa bekle bekle nereye kdr artkk bilen biri yokmu yaa

Adsız dedi ki...

arkadaşlar yurtkur sonuçları 31inde açıklanıyo die duydum ama ne kadar doğru bilmiyorumm:)

Adsız dedi ki...

31inde kesin açıklanıyooo..

Adsız dedi ki...

arkadaşlar eğer benim gibi ihtiyacı olan olursa ben araştırdım ösym numarası son iki senelik mezunlara verilmiyomuş onun yerine tc kimlik no kullanılıyomuş blog sahibi yine cevap alamadım soruma en iyisi tabana kuvvet kendi araştırmam

Adsız dedi ki...

merhabalr bnde bu yil kadir has univ halkla ilisklr ve reklmclk blumunu kzndm istnblda ikamet etmeme ragmen cnm kadir hsin ist disina yaptigi kampus sayesinde yurtta kalicm selimpasada sacmaliga bkin yaf ayrica okul ayin 20 sinde aciliormus hafta ortasi ne manyak bisi bu univ isleri paranla rezil oluorsun bide bu ders kayitlari nsl oluor

Adsız dedi ki...

sabire ben de bugün onu araştrdım artk ösym num kullanılmıomuş en son olarak 2004 te kullanılmış.o kısmı boş bırak ben öle yapcam yani:) of nie her şey bu kdr zor kayt işlemleri fln bir sürü şey istiolar.

Adsız dedi ki...

gerçekten çok teşekkürler ösym nin sitesinde ne nerde anlaşılmıyo emeklerine çok çok teşekkürler