2007-2008 ARA SINIFLAR İÇİN KYK YURTLARI BAŞVURUSU

2007–2008 ÖĞRETİM YILI
ARA SINIF YURT, BURS, ÖĞRENİM VE KATKI KREDİSİ INTERNET MÜRACAATIDIR.
MÜRACAAT TARİHİ 02 TEMMUZ – 05 AĞUSTOS 2007 (05 AĞUSTOS 2007 DAHİL) TARİHLERİ ARASIDIR


İLK DEFA 2007 YILINDA KAYIT YAPTIRACAK
YÜKSEK LİSANS, DOKTORA, ÖN KAYIT VE ÖZEL YETENEK SINAVI İLE YÜKSEKÖĞRETİM PROGRAMLARINA GİRECEK ÖĞRENCİLERİN BAŞVURULARI İSE
24 EYLÜL - 05 EKİM 2007 (05 EKİM 2007 DÂHİL), TARİHLERİ ARASINDA ALINACAKTIR.

ÖNEMLİ UYARI!
AŞAĞIDA YAZILI ALANLARI OKUMADAN MÜRACAATTA BULUNMAYINIZ


YURT BAŞVURULARI DEĞERLENDİRİLMEYECEK ÖĞRENCİLER


  1. Anadolu Üniversitesi Açık Öğretim Fakültesi öğrencileri,
  2. Daha önce kurum yurtlarında barınmakta iken yurttan süresiz çıkarma cezası alan öğrenciler
  3. Öğretim kurumlarından derslere devam etme imkânı sağlandığına dair belge getiremeyen tüm ekstern öğrencileri


YURTLARLA İLGİLİ BİLGİ ALMAK İÇİN
KREDİ İLE İLGİLİ BİLGİ ALMAK İÇİN
Yüksek Öğrenim Kredi ve Yurtlar Kurumu Genel Müdürlüğü Yüksek Öğrenim Kredi ve Yurtlar Kurumu Genel Müdürlüğü
Yurt İdare ve İşletme Dairesi Başkanlığı Kredi Dairesi Başkanlığı
Kıbrıs Cad. No:3 Kurtuluş/ANKARA Cemal Gürsel Caddesi No:61 Cebeci/ANKARA
Tel: 0 (312) 430 17 80 Genel Müdürlük (pbx) Tel: 0 (312) 363 87 70 Kredi(Pbx)
Faks: 0 (312) 435 72 84 Faks: 0 (312) 363 69 86

AYRINTILAR:
http://www.kyk.gov.tr/Yurtkur/basvuruGirisAnaSayfa.do

9 yorum:

Adsız dedi ki...

ben kredi yurtlara burs başvurusu yaptım.acaba ne zaman sonuçlar açıklanacak?bir de katkı kredisi alırsak sonra ödeyecek miyiz?

Adsız dedi ki...

ben de şuan başvurumu yaptım öğrenim we katkı alan öğrenci aynı zaman da burs da alabilir mi bilmiyorum ama ben yine de başwurdum bilgisi olan varsa lütfen payşlaşırmı

Adsız dedi ki...

hem burs hem öğrenim kredisi ikisi birden verilmiyo katkı kredisi almanızı pek tavsiye etmem sadece harç paranızı ödüyolar vede geri alıyolar faiziyle

Adsız dedi ki...

katkı kredisini geri ödüyosun mezun olunca da ya ben de başvurdum ne zaman açıklanıcak bu kredi başvuruları?

tuba dedi ki...

üçünü birarada alamıyorsunuz kredi katkı burs üçü aynı anda alınamıyor en fazla ikisi

Adsız dedi ki...

3 eylülde kayıtlarımız bailıo ve benim hala kargo ile zarfım gelmedi öğr. nom vs ne yapacam bilmiom bana bi akıl verin:(((

Adsız dedi ki...

benimde gelmedi dosya herhalde her üniversite göndermiyomuş kayıt için gerekli evrakları hazırlayıp kayıda gidecekmişiz

Adsız dedi ki...

3 EYLÜLDE KAYIT BAŞLAYIP KAĞIDI GELMEYEN ARKADAŞIM BİLKENTTE ANK DA ÖSYM BÜROSU VAR BU SONUÇ BEKGELRİNİ BASIYOR ORADAN ALABİLİRSİN NEREYİ KAZANDIN BİLMİYORUM AMA EN AZINDAN ŞU ANDA BULUNDUĞUN YERDEKİ ÖSYM BÜROSU İLE İRTİBATA GEÇ RİSKE ATMA BAŞARILAR

Adsız dedi ki...

yaaa arkdaşlar ben bu 2007-2008 öğrtm yılı için ara sınıftan başbakanlık bursuna basvurmak istedim ama baktım ki öyle bi seçenek yok formda (yanlışmı gördüm ne ama sanmam) o zaman dedimki burs otomatikmen herkes için devreye giriyordur diye düşündüm ve diğer istekleri reddettim onayladım..şimdi bakıyorum ki burs isteği yok olarak gözüküyor BEN NERDE YANLIŞ YAPTIM..anlamadım ve çok kafama takıldı beni aydınlatan olursa sevinirim tşk