ÖĞRENİM KREDİSİ NEDİR NASIL ALINIR?





ÖĞRENİM KREDİSİ


Öğrenim kredisi borcu, normal öğrenim süresince verilen miktarlara Devlet İstatistik


Enstitüsü toptan eşya fiyat endeksindeki artışlar uygulanarak hesaplanacak miktarın ilave edilmesi ile tespit edilir


MÜRACAT:


1.1.sınıf Üniversite Öğrencileri ÖSYM tercih formunun arka yüzünde bulunan öğrenim kredisi almak istiyorum kısmını işaretlemesi gerekmektedir.


2.Ara sınıflarda okuyan Üniversite öğrencilerinin ise 23 Temmuz 3 Ağustos tarihleri arasında Kredi ve Yurtlar Kurumuna bağlı yurt müdürlüklerine müracaat etmeleri gerekmektedir.


3.Yüksek Lisans,Doktora,Öğrencilerinin müracaatları 1- 10 Ekim tarihleri arasındadır.


GERİ ÖDEMESİ:


Kredi alınan sürenin yarısı kadar süreden sonra 2 yılda geri ödenir.


Öğrenim Kredisi İle İlgili Sorularınızı , Sorulara verilen Cevapları bu başlıktan yorum kısmından yapabilirsinz.

öss yerleşme sonucu , öss tercih sonucu , öss tercih sonuçları

13 yorum:

Adsız dedi ki...

ben ösym formunun arkasında bulunan öğrenim kredisi almak istiyorum bölümünü işaretlenecegi konusunda bir bilgim yoktu acaba ben şimdi kredi alamaz mıyım yoksa bunun için başka yollar varmıdır yardımınız için şimdiden tşk ederim

Adsız dedi ki...

Arkadaşım genelde çoğu kişi işaretleyip işaretlemediği konusunda şüphede kalır.Büyük ihtimal ile işaretlemişsindir.İşaretlemediysen bile sanırım okul açılınca başvurabiliyorsun.Zaten ilk ödeme ocakta yapılıyor.Dönem ortasında ara sınıfta olup başvuranlar oluyor.

Adsız dedi ki...

ya benim tercih formunun arkası boştu meğer tercih kılavuzundaymış yurtkur haberim yoktu şimdi ben öğrenim kredisiyle yurtkura başvuramayacakmıyım

Adsız dedi ki...

ara sınıf öğrencisiyim öğrenim kredisine başvurdum fakat sadece internetteki formu doldurdm bu yeterli mi başka bi müracat gerekiyormuydu bilmek istiyorm.

Adsız dedi ki...

ben bu sene ki tercih formunda ögrenim kredisi yurt gibi işaretlenecek kısım görmedim ama şuan yurtlara yada ögrenim kredisine başvurabilir miyim ne yapmam lazım

Adsız dedi ki...

tercihlerimizi internet üzerinden yaptığımız için tercih formundaki kredi başvurusuyla bir ilgimiz yok bu açıklama neyin nesi???

Adsız dedi ki...

nasil basvuruluyo ve ne kadar odeme yapiliyo

Adsız dedi ki...

ogrenim kredisine nasil basvurucaz ne kadar burs alicaz

Adsız dedi ki...

ya bu sistem nasıl bi sistem anlamadım kimse bilgilendirilmiyor nasıl kredi alıcaz bilmiyoruz bilsekte site okadar karışıkki bulamıyoruz bi cvp verinde yada daha kolay bi yolu yokmu bunun

fatma dedi ki...

ben öğrenim alıyordum ,2007 haziran ayı iki yıllık mezunuyum,peki ödemeyi nasıl yapacağım bu konu hakkında bilgi verirseniz memnun olurum.

Adsız dedi ki...

ya gerçekten çok karışık site bende arasınıf öğrencisiyim ve öğrenim kredisi almak istiyordum ama sanırım kaçırdım acaba okul açılınca başvuru yapabilirmiyim???

Adsız dedi ki...

Bursu alıp almayacağımızı ne zaman ve nerden öğreneceğiz.Bi bilen varsa????Bu arada bu sene tercih formu arkasından değil netten yapıldı burs istekleri.. herkese selam!!!

Adsız dedi ki...

slm ben hatice bente tercihlerimi internetten yaptım ve ögrenim kredisi istiyorumu işaretlemedim
alamıcakmıyım yoksa başvurabilmem imkansiz mi artık