Yurt ve kredi başvuruları internetten yapılacak

Yurt ve kredi başvuruları internetten yapılacak

2007-2008 öğretim döneminde ilk defa bir yükseköğretim programına yerleştirilecek olan öğrenciler, yerleştirme sonuçlarının açıklandığı tarihten itibaren Öğrenci Seçme ve Yerleştirme Merkezi'nin (ÖSYM) internet sitesinden yurt ve kredi başvurularını yapabilecekler.

Yüksek Öğrenim Kredi ve Yurtlar Kurumu (YURTKUR) Genel Müdürü Hasan Albayrak yaptığı yazılı açıklamada, 2007-ÖSS'ye girerek bir yükseköğretim programına yerleşmeye hak kazanacak hazırlık ve birinci sınıf öğrencilerinden YURTKUR'a ait yurtlarda barınmak, burs, öğrenim ve katkı kredisi almak isteyenlerin başvurularını ''2007 Yükseköğretim Programları ve Kontenjanları Kılavuzu''ndaki açıklamalar doğrultusunda yapacaklarını hatırlattı.

Albayrak, başvuruların yükseköğretim programına yerleştirme sonuçlarının açıklandığı tarihten itibaren ''www.osym.gov.tr'' adresinden yapılabileceğini bildirdi.

144 yorum:

Adsız dedi ki...

peki yurtkur başvurda bulundm bunun sonuçları ne zaman açıklanacak. ne gibi işlemler yapacaz ve hangi tarihrte başlıcak

Unknown dedi ki...

BEN YURTKURLA İLGİLİ FORMU DOLDURDUM GONDERDIM. PEKI NEZAMAN AÇILANACAK HANGI YURDA YERLESECEGIM.. KREDİ ALIP ALAMIYACAGIM

Adsız dedi ki...

sonuçlar ne zman açıklanacak

Adsız dedi ki...

ARKADAŞLAR BEN DE AYNI DURUMDAYIM. BİLEN BİRİ VARSA ARANIZDA NOLUR CEVAPLAYIN.. NE YAPMAM GEREKTİĞİNİ BİLMİYORUM..

Adsız dedi ki...

KEŞKE İNSANLAR GÖREVLERİNİ YERİNE GETİREBİLSELER.YURT BAŞVURU SONUÇLARINI BİLMİYORUZ VE BİR CEVAP BEKLİYORUZ

Adsız dedi ki...

keşke insanlar görevlerini yerine getirebilseler!!!! yur başvuru sonuçlarının ne zaman açıklanacağını bilmek istiyoruz

Adsız dedi ki...

neden kımse bı acıklama yapmıyo acaba. ben yurt basvurumu yaptım ancak sonucu ne zamn acıklanack onu bılmıyorum lutfen nezman acıklanacagı konusunda bızı bılgılendırın . tesekkurle

Adsız dedi ki...

ya öss de bukadar zorlanmadık bu ne yaa..yurt ve kredi başwurularının açıklanacağı tarihi öğrenmek istiyoruz..derhal cevap yazın..burayı da ösym yerleştirme sonucundaki ortama sokmayalım..baştan anlaşalım..."dikkat!: bu bir küfür tehditidir..dikkate alınmadığı takdirde pişmanlık getiren sonuçlar doğurabilir"

Adsız dedi ki...

ARKADAŞIM Bİ YERDE YANLIŞIN WAR. BANA KALIRSA ÖSS DE DAHA ÇOK ZORLANDIK HELE TERCİH SONUÇLARINI BEKLEMEKK ÖLÜM GİBİYDİ. SONUÇTA YERLEŞTİK DİMİ ALLAHIN İZNİYLE Bİ YERE GERİSİ DE OLACAK İNŞALLAH. SIKMAYIN CANINIZI 2 GÜN SONRA BAŞVURU TARİHİ BİTİO. E BU DA KAYITLARDAN ÖNCE AÇIKLANCAĞNA GÖRE AZ KALDI İŞTE:)

garip dedi ki...

arkadaşlar bende feleket şakilde bekliyorum inşallah hepımıze hayırlı olur ve kredıyıde kazanırız azkaldı 2 gün mereketmeyın

Adsız dedi ki...

ya arkadaslar ben urasıyorum olmuyo sızce nasıl yapabılırım gırıyorum bılgılerıme hepsını dolduruyorum eksıksız ılerı yapıyoırum olmuyo bana bırı yardım etsın yaa :S gelıcek yardım ı beklıyorum

Adsız dedi ki...

ufuk sana kargoyla belge gelmeli. ordaki sağ üst köşede koyu renkteki şey kullanıcı adın şifrense kimlik numaran olmalı. bi daha dene mutlaka olmalı hadi kolay gelsin gerisi orda açıklanıo.

Adsız dedi ki...

bende yurtkur formunu net üzerinden doldurup yolladım sonucların ne zaman acıklanacagı hakkında bilgi alabilirmiyiz lütfen

13usra dedi ki...

ya bu yurt olayı gercekten canımı sıktı hemen açiklayın demiyorum sadece n zaman acıklanıcak soyleyın yeter..ark demiş oss daha kolaydı dıye katılıyorum..

13usra dedi ki...

bu yurt sonucunu hemen acıklamasanızda olur ne zaman acıklanıcak tarih verin yeter

13usra dedi ki...

YURT SONUCLARI NE ZAMAN ACIKLANACAK TARIH VERIN LUTFEN BEKLEYELIM GENE

Adsız dedi ki...

yhaa arkadaşlar bu yurt ve kredi başvurusunun sonucunu nasıl öğrenicez lütfen biri wp wersin

Adsız dedi ki...

arkadaşlar 3 eylülden itibaren yurt kayıtları başlıcakmış. az kaldı demekki bugün başvurunun son günü. www.kyk.gov.tr adresini ziyaret edin sık sık. artık bugünden sonra belli olcaktır sonuçlar.

Adsız dedi ki...

arkadaşlar bana yardımcı olursanız sevinirim intenetten işlem yapmam gerekiyomuş ama önce para yatırıcakmışım ancak bankalara bilgi gelmemiş sizde böyle bir durum oldu mu?

Adsız dedi ki...

Arkadaşım bankadan para falan yatırman gerekmiyo yurt başvurusu yapman için.Sadece internetteki formu dolduracaksın gelicek sonuca göre harç paranı yatırıcaksın bankaya..

Adsız dedi ki...

internetten işlem yapmadan önce para yatırılcağnı hiç duymadım.. ben yaptım mesela işlemimi ve sorun olmadı.. para sadece kayıttan önce mutlaka yatırılmış olmalı dekontsuz kayıt yapılmıo.

Adsız dedi ki...

arkadaşlar bende bu turtkura başvuruda bulundum ama orda yer falan yoktu benim okul denizlied konyadan yurtb çıkmaz demi sadece denizliden çıkar çıkarsa cvp bekliorum acil cvp atın

Adsız dedi ki...

sıkıldım artık yaa.yeter bu kadar.öğrencimiyiz yarış atımı belli değil.bu yurt başvurular ne zaman açıklanacak.allahını seven birisi söylesin.LÜTFEN.bu yök sayesinde psikolojik sorunlarım var artık.allah yardımcımız olsun arkadaşlar.

Adsız dedi ki...

denizlide okuyan arkadaşım interneten bak denizlideki yurtlara bazı üzniversitelerin olmuo çünkü ama wardır orda mutlaka. araştırsaydın keşke başvuru yapmadan.

Adsız dedi ki...

YURKUR BAŞVURULARI YERLEŞTİRME SONUÇLARININ 26 AĞUSTOS'TAN İTİBAREN AÇIKLANACAĞINI ÖĞRENDİM.

Adsız dedi ki...

ya ben cok merak ediyorum ne zaman acıklanıyo bilgisi olan yok muuuuuuuu?

Adsız dedi ki...

eimin misin arkadas 26 agustosta aciklaniyo yani insallah oyledir valla bende catlayacam bitsede kurtulsak bu ulkede okumak cin iskencesi ya insallah cabuk belli olur sonuclar.

Adsız dedi ki...

ya ne zaman açıklanıyo bu sonuçlar insanlar ona göre hareket etcek

Unknown dedi ki...

arkadaşlar.yurt,burs,kredi başvuruları çok yakın zamanda yiner internetten açıklanacak.kyk'nun adresinden öğreneceksiniz.hergün bu siteyi ziyaret edin.kredi zatene herkese çıkıyor.yurt ise bulunduğunuz yere ve okuyacağınız üni.'ye bağlı.sonuçlar açıklanınca ösym nin vereceği tarihe kadar bizden istenen belgelerle birlikte bulunduğunuz yerin kredi yurtlar kurumu şubelerine bu belgeleri göndereceksiniz.büyük bir ihtimalle yurt başvuruları kalacağınız yurtta olacak..

Adsız dedi ki...

slm ya benım kafam cok karısık. ben afyonkocatepe üniv inşaat bölümünü kazandım. okulun sıtesınde istedıklerı belgeler dıploma ıkametgah fotograf n.cuzdanı fotokopısı. baska bısey lazmmı bılmıyorum. bıde yurt ve burs kayıtları ıcın ne lazm. ben kyk ya basvurdum. sımdı annem ev hanımı.onun ıcın nereden ne belgesı almam lazm. hadı kardesımın okulundan öğrenci belgesi alırım da. bu anne ısı bıraz gıcık. bıde benım anne baba ayrı. mahkeme kararı lazımmı.of ya .kım ne belge ıstıyor bunları nereden nasıl öğrenebilirim. bamna yardımcı olacak bı ınternet sayfası önerirmisiniz. yada siz bılgı verın. cunku kyk da ve baska heryerde bı bılgı yok. sımdı ben tam olarak hangı belgeden kac tane hazırlayım......lutfeeeeeeeeeeeennnnnnnnnnnnnnn yardımmmmmmmmmmmm

Adsız dedi ki...

tercihim sivas cumh. üniv. geldi dosya gönderdiler bana kesin bütün üniler gönderiri merak etmein

Adsız dedi ki...

arkadaslar gecici kimlik ne bilen varmi kazandigim üniversiteden bu kayit isi icin bilgi aliyordum orda dosyayla beraber gecici kimlik gonderildiginmden bahsetmisler acaba kayit belgelerinden biri gecici kimlik mi oluyor bir bilen varsa yardimci olsun birde dosyadan cikan buyuk zarfin üzerinde içinde olmasi gerekenler yaziyo.orda osys resimli kimlik karti demis o ne oluyo bende oyle bisey yok kafam karisti biri yardimci olsun lutfen..

Adsız dedi ki...

tuba ne dosyası gönderdiler sana nasıl bi dosya ne yazıyoki anlamadım ben bilgi verirsen sevinirim tşkler

Adsız dedi ki...

artık acıklansın lütfen...herkes ona göre ayarlıcak işlerini.

Adsız dedi ki...

ya arkadaslar bir Allah ın kulu yardım etsin geçici kimlik ne bilen var mı?mersin üni. kazandım dosyamda geldi eve
internet sitesinden baktım gereken belgelere diyolarki:
size bi dosya göndericez içinde zarf olcak kayıt belgesi bide geçici kimlik olacak diyolar hepsi var ama geçici kimlik ne sadece onu anlamadım.kayıt belgesi iki tane acaba birine geçici kimlik mi diyolar yardımcı olun bide zarfın üzerinde osys resimli kimlik kartı yazıyo o ne oluyo bende öyle bir belge yok yardımcı olursanız sevinirim tsk

Adsız dedi ki...

:) ARKADAŞLAR BUGÜN AYIN 25İ DİMİ... YANİ BEN YANLIŞ BİLMİORUM DİMİ... YURTKURUN VE ÖSYMNİN SİTESİNDE HALA YURT BAŞVURULARI AYIN 24ÜNDE SON BULUYO YAZIO DA ONDAN ŞAŞIRDIM.. İŞE BAK YA...:)

Adsız dedi ki...

BENİM ANNEM DE EV HANIMI DA ONUN İÇİN DE BELGE İSTİOLARMIYDI Kİ.. İLK DEFA DUYUYORUM.. BİLEN BİRİ VARSA AÇIKLASIN LÜTFEN..

Adsız dedi ki...

yha bende cumh.üni yerleştım ama hala dosyam gelmediiii..sıkıntı bastı artık gelcekse gelsın ona gore gıdıceeeemm..merak ettım sızınkıler geldımııı?

Adsız dedi ki...

ya üni den bana dosya mosya falan gelmedi ne yapcam ya

Adsız dedi ki...

mersin üniversitesinden zarfı gelen arkadaş geçici kimliği kayıt günü sana verecekler zaten panikleme bu zarfların 31 ağustosa kadar ulaşması lazım öğrencilere o tarihe kadar ulaşmazsa üniverste ile irtibata geçilmeli vakit kaybetmeden

Adsız dedi ki...

işkence amk türkiyedeki eğitim sitemi işkence

Adsız dedi ki...

bazı üniversiteler işlem kolaylığı açısından dosya göndermiyor ama sen yine de kazandığın üniversitenin sitesine bak yine bulamazsan üniv.ararsın

Adsız dedi ki...

arkadaşlar yurt başvuru sonuçları gelecek haftaya açıklamak zorundalar.yani haftaya en geç cuma günü açıklanması gerek.Bide anne veya babası meslekleri ile ilgili olarak belgelenme durumu olanlar belgeleri hazırlasınlar.mesela anne ev hanımı ise hiçbir yer ev hanımı belgesi vermediğine göre getirmeyecek.ama mesela baba ölü ise nufus kayıt örneğini getirecek.mesela baba ölü anne maaş alıyor.o zaman nerden maaş alıyorsa ordan maaş bodrosu alması gerek.bide yurt çıktığında ne belgeler gerek yurda öğrenin.ona göre gidin belge eksik oldumu kayıt yok yurtta haberinzi olsun.gelçi yurda göre değişir.kredi oalyında ise siz sadece onay açısından "kredi isteği var" veya "burs isteği var" gibi
yazılar olu o da üniversiteniz kayıt esnasında harç parası oderken indirim yapar katkı kredisi olanlara yine tabii üniversiteye bağlı.neyse kazananları tebrik ederim.umarım sizde "işsiz" statüsüne düşmezsin.Allaha emanet olun..

ali dedi ki...

arkadaşlar ben yurtkur başvurusunu yanliş doldurdum baba meslegı ve anne meslegını bi sorun olurmu ikisinide bağkur yapmişim duzeltme şansıda yok yardımcı olursanız sevınırım

Adsız dedi ki...

yha dosya dediim şu tercih sonucum cumhuriyet üniv. geldi ve dün bana bi dosya göndermişler içinde üniv. tanıtım klavuzu vee doldurmam gereken bi karton bişe içindeki zarftada kayıt için gerekli bilgiler vs bide rektör bişeler yasmış başarılı oldunus kasandınıs bilmemne işte o sarfı sisin tercihinisde gelen üniv. sise gönderir diorum dün bi rkş. sormuştudaa ok

ayça dedi ki...

ya arkadaşlar ben kyk ya başvurdum ama sonuçların ne zaman açıklanacağına dair bi bilgim yok eğer bi fikri olan varsa lütfen benide bilgilendirsin ALLAH hepimizin yardımcısı olsun...

Adsız dedi ki...

ya hani bugün acıklanacaktı? ama artık yani...

Adsız dedi ki...

ben anadolu üniversitesini kazandım ama bana dosya falan gelmedi bilgisi olan biri yardımcı olabilir mi

Adsız dedi ki...

artık iyice bunaldım he!kayıt için bi sürü bilmem ne daha yurt burs başvuru sonuçları da yok meydan da.bide bişi sorucam arkadaşlar hani katkı payı yatırıp dekont alıcas ya üninin sitesinde dioki katkı payına müracaat ettiysenis yatırmayın ama nasıl kanıtlıcam müracaat ettiğimi

Adsız dedi ki...

yaa arkadaslar yurtkur ne zaman acıklanıyo ayrıca yurt ıcın gereklı olanlar neler her kafadan bır ses cıkıyo neler tam olarak lazım acaba :?

Adsız dedi ki...

hay ben bu ösym nin kyk nın ..................................

yaw yeter be cektirdiğiniz çilelerrr!!!!!!!!

Adsız dedi ki...

arkadaslaar bukadarda kasmaın yhaa cumaya kdr herbişe açıklanır işde as sabredınn..baksanıza hıÇ bişe bellı çok snır bozucu ama sallayıın =)

Adsız dedi ki...

ya ne biçim insan bunlar bi tarih verin de ona göre hareket edelim yeterr artık bi tarih verin

Adsız dedi ki...

ya arkadaşlar ne dosyası yaa?herkese geliyo mu ki?yani her üniversite yolluyo mu?eziyet yaa bu resmenn.herkes bişi sölüyoo bunaldım artıkk.

Adsız dedi ki...

ya inanın öss ye girip o soruları yapmak bundan daha kolay.çünkü o kendi elimizle yaptığımız bişey ama şimdi işimiz başkalarına kalınca insanı delirtirler.acaba bu işleri yürütenler bu yollardan geçmediler mi bari bir tarih verinde ona odaklanalım sonuç beklemek bir ölüm zaten tercih sonuçlarını bekledik yeteri kadar bunda bari öldürmeyın

Adsız dedi ki...

ya yeteeeeerr bende sonuçların açıklanmasını beklıyorum....
ne biçim iş bu yaaaaaa....
ya benım annemde babamda emeklı acaba yurt çıkmaz mı???? tecrübesı olan bırılerı bıseyler yazabılır mı lütfen!!!neyse herkese allahtan sabır diliyorum....

Adsız dedi ki...

aynen katılıyorum ya sürekli bekliyoruz birşeyleri...össden önceki dönem çok daha kolaydı.yaklaşık 2 aydır bekliyoruz ve daha bitmediii!!!bu arada haliç üni.kazananlar var mı aranızda:)

Adsız dedi ki...

tarih 27 ağustos.ortada hiçbir şey yok:Sçarşamba günü istanbula gidecem ama henüz yurt sonucum bile açıklanmadı.yırt için gerekli evraklar neler?

Adsız dedi ki...

yok dünyanın hıcbıryerınde boyle bı sıstem!!basımızdakılerın keyfı gelecekte bıze acıklamma yapacaklar!hıc bızm psıkolajımıız dusunen yokk valla

Adsız dedi ki...

ya sinir oldum bu işe bi türlü ögrenemedik kendiminkine deil abiminkine bakıyom ben tercih bilr yapmadım abime kars geldi ama yurdu ögrenemiyoz

Adsız dedi ki...

mrb arkadaşlar bana gelen zarfın içinde kaydımı internet üzerinden kendim yapacağım yazıyor daha sonrada belgelerimi üniv götürüp kaydım tamamlanacakmış sizede böyle bi yazı geldimi? birde kyk sonuçları nezaman açıklanacak aranızda bi fikri olan varsa yazarsa sevinirim byee unutmadan bölümlerin kayıt tarihleri farklı fakat internetten kayıt olurken 3 eylüldemi kayıt olunacak?

Adsız dedi ki...

ARKADAŞLER KATKI KREDİSİ İLE ÖĞRENİM KREDİSİ ARSINDAKİ FAR NEDİR BİLEN VARMI?

Adsız dedi ki...

arkadaşlar yurtkuru aradım ve bana ayın 3ünde internette yayınlancak dediler. ne kadar doğrudur bilemem. bu arada hangi belgeler gerekli bileniniz war mı?

Adsız dedi ki...

Duyduğuma göre kayıtlardan sora açıklanıomuş yurtkur başvuru sonuçları...Ya bnm zarf yok hala ortada offf!

Adsız dedi ki...

arkadaşlar hepinizi anlıyorum ben üniversite 3. sınıf öğrencisiyim yurt sıkıntısına bu kadar takmayın bence cunku başvurular genelde kabul ediliyor.az önce kandi yurdumu aradım ağrı da bana hic bir sıkıntı olmaz dedıler bende kaydımı sildirmiştim şimdi tekrar kaydolacam.gerekli belgeler öğrenci belgesi sabıka kaydı fotoğraf ve ikametgah belgesi.herşey hallolur kazanmışsınız bakın artık rahatlayın.merak ettıgınız baska seyler varsa yazın cevaplım.bi de her okuldan dosya gondermıyorlar bana gelmemişti gidince ordan veriyorlar takmayın bu kadar hepinize başarılar.

Adsız dedi ki...

arkadaşlar bana bir zarf geldi üniv.den önkayıt yapmam gerekiomuş ama yurt sonuçları belli olmadığ için öğrenim süresince kalacağım yeri boş mu bırakmalıyım???:(

yelizimm dedi ki...

arkadaşlar banada katü çıktı aranızda varmı oraya gitcek olan

Adsız dedi ki...

bende anadoluyu kazandım bugun aradım uniwi dosya yollamıcaklarmıs:(((harcları nerden ogrenebiliriz

Adsız dedi ki...

ya bu yurtkur ne zaman açılkanıyo ya herkes bekliyo ama kimse bilgi vermiyo halletmemiz gereken o kadar iş var biri bilgi verse hiç fen olmaz yani

Adsız dedi ki...

ya okuyomuyuz işkencemi çekiyoruz belli değil biri bize yardım etsin artık okumaktan soğutuyolar adamı ya okumak için çektiğimiz çileye bakın ya bu ne böyle niye bukadar karısık hersey ya daha kolay kaydolsakya okullara yeter artık psikolojim bozuldu ya

Adsız dedi ki...

arkadaşım katkıyı karşılıksız ama öğrenim kredisini sonra ödüyorsun

Adsız dedi ki...

ben bişey sö yliyemeceği b u konu hakkındaaaaaaaaaaaaa //////ACCOUNT///// A SELAM

Adsız dedi ki...

nerden öğrencez bu sonuçları ya
bilgisi olan warsa beni aydınlatırsa sewinirim şmdiden tşkrler

Adsız dedi ki...

sonuçalr belli oldumu bilgisi olan war mı

Adsız dedi ki...

ben kazandım ama açıkçası gitmekten çekiniyorum hiç gitmediğim bir memleket orda nasıl ne tür insanlar var hep görüyoruz ayrım yaparlar batı atarafı doğu atarafı diye ne olacak şimdi.

Adsız dedi ki...

ben kocaeli eğitim fakültesi başka kazanan arkadaş var mı koü yü?

Adsız dedi ki...

yurt başvurusu sonuçları belirlenmiş bana başvurduğum yurttan zarf geldi kabul edilmişim ama gitmiceem için önemli diil sabredin sisinkide gelir hayırlısı olsun herkes için hade byee

Adsız dedi ki...

bana zarf geldi diyen arkadaşım hangi şehir,hangi yurt?

Adsız dedi ki...

dosya zarff yurt allahım delırcemm..benı uniden aradılar tebrık edıolar :d :D gel goruşeLım kız dedıler =) zarf olayına gırdım hemeen oda kendındenn bı haber zaten ne dosyası falan oLdu sonradan sabredıın bıraz gelıır cumaya kdr dedıı bı numara bıraktı,burdan yardımcı oluruz dıe..walla dıyeceım şudurKıı bekleyın cumaya kdr sonra herşey sıkışsıın içinden çıkmaya çalışın ama şimdi kasmaın pLs :)

ali dedi ki...

afyonu kazanan arkadaşlarla tanısmak ıstıyorum

Adsız dedi ki...

arkadaslar hepimize hayırlı olsun kazandık ya gerisi gelir inşallah bende sizin gibi beklenti içindeyim ama bekliyeceğiz napalım biz okuyalım da belki birgün bu illet sistemi degiştirmeye gücümüz yeter...
benim bildiğim kadarıyla yurtkur basvuru sonucları 3 eylülde başlıyormuş ne kadarı doğru bende bilmiyorum bu arada ben de hatay kazandım varsa gidecek olan....

Adsız dedi ki...

artık açıklayın şu sonuçları ya...sizin keyfinizimi beklicez burda yeter ya

Adsız dedi ki...

sınavı bekle, sonucu bekle, tercihi bekle, yine sonucu bekle, yurda başvur veeeee yine sonucu bekle....oooof gençliğim of: hazırlan bir dert, sınava gir bi dert, sonuçsuz kalacağından korktuğun birsürü açıklamayı bekle zaten bambaşka bi dert... ben de öss yi zor sanırdım..zor olan beklemekmiş...Arkadaşlar nezaman belli olacak bilen varmı?

Adsız dedi ki...

sınavı bekle, sonucu bekle, tercihi bekle, yine sonucu bekle, yurda başvur veeeee yine sonucu bekle....oooof gençliğim of: hazırlan bir dert, sınava gir bi dert, sonuçsuz kalacağından korktuğun birsürü açıklamayı bekle zaten bambaşka bi dert... ben de öss yi zor sanırdım..zor olan beklemekmiş...Arkadaşlar nezaman belli olacak bilen varmı?

Adsız dedi ki...

arkadaşlar ben de sivas cumhuriyet üniversitesi fen-edebiyat fakültesini kazandım varsa oraya giden tanışmak istiyorum...

Adsız dedi ki...

walla ben yorum yapmıorum artık bunca arkadaş yorum yapıo kendini yırtıo sonuç...birileri bişeye çaba gösterince karşılık bulacağı yerine ızdırap çile oluyo bide yorumsuz bırakalım bkalım belki böylesi sonuç cewap werir birileri iyilik yapar bunca sessiz sese cewap werir

Adsız dedi ki...

gençler hadi gözünüz aydın sonuçlar bu cuma açıklanacakmış hepimiz içinde hayırlısı olur inşallah...kyk dan bakacaktım ama siteyi açamadım neyse sonra hallederiz tekrardan hayırlısı olsun..

Adsız dedi ki...

arkadaşlar ben internetten araştırdım 31 ağustosta açıklanacakmış sonuçlar buyrun buda okuduğum link:
http://www.maksimum.com/haberler/h/yurt_ve_kredi_basvurulari_31.php

Adsız dedi ki...

Oh be bu sabah zarfım geldi gerçi o önemli diilmiş arkadaşlar üniden zarf gelmedi dienlere sesleniorum orda tek önemli şey öğrenci nonuzun üstünde yasıo olması onu da zaten netten öğrenebiliyorsunuz.bana ayrıca bir yurttan da zarf geldi ama sadece tanıtım amaçlı özel bir yurtmuş.

Adsız dedi ki...

bende sayfa hiç görüntülenmiyo neden girilmiyo acaba bilen varmı yurt sonucunu beklemek ne zormuş.daha tekirdağa gidip kayıt yaptırıcam.

Adsız dedi ki...

gözümüz aydın...ayın 31ine açıklanıyomuş basvuru sonuçları

Adsız dedi ki...

yurt başvuruları 31 ağustos cuma günü açıklanacakmış....hayırlı olsun

Adsız dedi ki...

arkdaşlar herkese slm son dakika olarak yazıo solediler 31 ağustos cuma gunu kendi sitesnden www.kyk.com dan açıklanıomş

Adsız dedi ki...

sonuçlar 31 ağustosda açıklanacakmış

Adsız dedi ki...

arkadaşlar herkese slm son dakika olarak yazıo solediler 31 ağustos cuma gunu kendi sitesnde www.kyk.com da açıklanacakmış herkes için hayırlısı olsun by

Adsız dedi ki...

slm arkadaşlar yurt basvurusunda bulunduk 31inde acıklanacakta hangi yurdu istediğimize dair tercih yapmayacakmıyız
bu konuda bilgisi olan arkadaslar nolur cevap

Adsız dedi ki...

ya arkadaslar nedir bu cektigimiz yaaa bekle bekle nereye kadar bekle yeter artık ya valla belgeymiş sonuçmus yurt mus falanmiş filanmiş derken kazandıgıma bile sevinemedim kazansan bi dert kazanmasan bi derttt ne yapcamı sasırdım yaaaa yurt konusunda harc paralarıkonusunda bi bilgisi olan varsa lütfen yardım etsin ne zaman belli oluyo bu yutlar yaaa yardım edin delircem yoksa.........

Adsız dedi ki...

evettt hayırlısı olsun 31 agustos insallah bu da olur ayrıca usak ün.kazanan varmı insallah vardır herkes kendine iyi baksın herkese basarılar iyi sanşlar

Adsız dedi ki...

merhaba arkadaşlar yahu be ne karışık bir site öle. aradık ancak iki saat oldu hala kredi sonucunu öğrenemedik. bilaniniz varsa adresi tam olarak yazarmısınız. herkese başarılar dilerim

Adsız dedi ki...

öss sonuç belgesi eve gelecekmi bilgisi olan varsa yazarsa sevinirim evden ayrılamıyorum çünkü

Adsız dedi ki...

mrb arkadaşlar eskişehiri kazanan varmı?????????????????varsa nereyi kazandı lütfen cvp yazsın........

Adsız dedi ki...

slm arkadaslar heryerde kyk acıklandı yazıyor ben ögrenemiyorum
aranızda ögrenen varmı hangi adresten

Adsız dedi ki...

arkadaslar mımar sınanı kazanan var mııııı yanlız mı kaldım

Adsız dedi ki...

arkadaşlar ben yurtkurun sitesine ulaşamadım açılmıyo www.kyk.gov.tr adres bu ama açamadık açabilen varmı cuma günüde aynı şey olursa kıyameti koparırım valla bilen varsa yardımcı olsun

Adsız dedi ki...

ARKADAŞLAR Bİ SORUM OLACAK. BEN 2. ÖĞRETİMİ KAZANDIM BURS KATKI KREDİSİ YA DA ÖĞRENİM KREDİSİNDEN HANGİSİNİ ALABİLİORUM VE BUNLAR NE ANLAMA GELİO? NOOLUR HİÇBİRİ DEMEYİN...

Adsız dedi ki...

arkadaslar gazi üni.tek.eg.fak. kazanan varmı tanısmak ısterım

Adsız dedi ki...

pfff benim dosyam halen gelmedi yaff

Adsız dedi ki...

ya arkadaslar nedne sıkıntıya gırıyonuz bn 3.sınıf balıkesır ogrencısıyım sınav sonucalrı gelmı ewe bırr ıkıncısı yurtlar cıkar kesın asıl olmasada yedek olur ucuncusuu her okul dosya yollamaz dort belgeler okulun lınkıne gırın orda var altı cocukca davramayın keyfını cıkarın kazandınız yaa bıde ogreım kredısı ferı odenır basbakaknlık odenmez onalrıda okulda yapcanız zaten basarılar hepınıze

Adsız dedi ki...

benimde ikinci öğretim çıktı tamam 31 ağustosta açıklanıyo ama bu kredi işi nası olucak çünkü benim üni. ikinci öğretim düzce üni. ikinci öğretim kredi işleri nasıl oluyor üniversiteli arkadaşlardan yardım istiyoruz :))

Adsız dedi ki...

arkadaşlar 31 ağustos da kyk.gov.tr de yurt ve kredi sonuçları açıklanacak umarım beklediğiniz sonuca ulasırsınız:)

Adsız dedi ki...

benımde gelmedı dosyam walla sıwasa gıdıcem bı aptal dosya yuzunden beklıorumm...yha şimdi kesın gelıcekmı bu dosya+içinde kayıt için çokmu onemlı şeler wqarkıı hanı almadan gıtsem

krncaq dedi ki...

ya sanrm 2 öğretimlere burs yok ama katkı kredisnden emin değilim

Adsız dedi ki...

1.o dosya denen şeyi her okul göndermez. gelmeyenler panik yapmasın.
2. cuma günü açıklanıyo yurt kredi sonuçları.. acele etmeyin..
3. "burs"-devlet beleş para verio her ay. geri ödemesiz..
"kredi"-(2 çeşit)= 1.harçlarda indirim 2.her ay hesabına para yatar (borç) geri ödersin mezun olunca.. burs kolay çıkmaz.. kredi kesine yakın..
4. yurt kaydı için belge okul kaydıyla aynıdır.. bol resim ister.. kimlik vs..
hepinize kolay gelsin...

Adsız dedi ki...

arkadaşlar daha önce de sormuştum öğrenim kredisinin diğerlerinden farkı nedir? ben 2. öğretimim ve sadece öğrenim kredisi alabiliorum sanırım.. ve eğer bana çıkarsa ikinci dönem mi faydası olcak? çünkü harç yatırmaya gittim 526 ytl ilk taksit dediler.. yok mu bilen bi arkadaş?

Adsız dedi ki...

arkadaşlar emreden öğrendiğim kadarıyla yurt başwurularının sonuçları cuma günü açıklanıyormuş (inşallah)buarada doğrumu emree???

trk dedi ki...

lal arkadasim kredi ile bursun tek farki : burs karsılıksızdır ama öğrenim kredisi karsılıklıdır yani daha sonra devlete taksit taksit ödenir. ayrıca evet aynen dedigin gibi öğrenim kredisini ocak ayında almaya baslayacagız buyuk ıhtımalle 170 ytl olacak kesin dıyebılırım hatta oncekı yıllarda son 5 yıl içinde hep 20 arttı cunku... eskiden cok guzeldi mart-nisan gıbı toplu halde verıyorlardı bu yıl oyle yapmamıslar ocak ayından itibaren 150 vermeye baslamislar..baska sorunuz varsa yanitlayabilirim

Adsız dedi ki...

ÇOK TEŞEKKÜR EDERİM. YANLIŞ ANLAMADIYSAM HER AY VERİCEKLER O PARAYI. VE BU GÜZEL OLUR BANA ÇIKARSA. PEKİ BİŞİ DAHA SORCAM BU ŞİMDİ BANA ÇIKARSA OKUL BİTENE KADAR DEVAM EDİCEK Mİ? YOKSA HER SENE BAŞVURU MU YAPCAM?

Adsız dedi ki...

tpfÖğrenci Seçme ve Yerleştirme Sınavı'nda (ÖSS) bir yükseköğretim programına girmeye hak kazanan öğrencilerden, Yüksek Öğrenim Kredi ve Yurtlar Kurumuna (YURTKUR) ait yurtlarda barınmak, burs ve katkı kredisi almak için başvuran öğrenciler, sonuçları 31 Ağustos Cuma günü öğrenebilecekler.

Adsız dedi ki...

slm buoys puan kartı ve osysresimli kimlik kartı ne oluyo

Adsız dedi ki...

bizde formu doldurup gönderdik ama hangi yurda gitmek istedigimizi soran yok benim gidiceğim ilde elli tane yurt var hangisine vericekler bu yaptıkları saçmalık herkes kendi halletse ya

Adsız dedi ki...

arkadaşlar saçma olmayacaksa bir soru sorabilir miyim?özel üniversitelerin burslu bölümünü kazananlar harç ödeyecek mi?bilgisi olan var mı?

Adsız dedi ki...

ÖFF lanet olsun ben hala açıklanmış bi sonuç göremiyorum bu sitelerde

Adsız dedi ki...

BEN HALA YURT BASVURU SONUCUMU ÖĞRENEBİLMİŞ DEĞİLİM

Adsız dedi ki...

ya cuma dediler saat vermediler daha açıklanmadı.bilgisayarın başında bekliyorum öyle.bu arada eskişehiri kazanan varmı?

Adsız dedi ki...

ya arkadaşlar takmayın kafanıza yakında açıklanır.bizim devletimiz ne zaman hangi işi düzgün yapmışki bunu yapacak

Adsız dedi ki...

nur naber bende eskişehirdeyim hangi bölüm

Adsız dedi ki...

ya nur bu bankaya yatırılacak paranın miktarının ne kadar olduğunu biliyomusun

bagbozumu dedi ki...

ya sayfa neden acılmıyoooooo

Adsız dedi ki...

ya saat 11.30 oldu ben hala öğrenemedim sayfa açılmıo warmı girebilen

Adsız dedi ki...

slm arkadaşlar
burs ve öğrenimn kredisi isteği var
katkı kredisi isteği var yazıo
isteğim var tabiki ama çıkmış mı yani bunu anlayamadım

Adsız dedi ki...

bende hala acıklanmış bişey göremiyorum yurt acıklanmış kerdiler yok saçma sapan iş yapıyorlar yaa delircem ya

Adsız dedi ki...

bende anlamadım çıkmış mı çıkmamış mı kafayı yicem bu ne ya

Adsız dedi ki...

niye sayfa açılmıyo? güzel soru. Çünkü devlet kurumlarında çalışmak değil oturmak esastır. En gerzekleri torpille işe alınır ve işte bakın çileden çıktık. KYK nın yıllardır sitesi böyle arada bir kapanıp açılıyor, sebep falan da yok. "Server dolu" gibi bi mesaja rastlasak yine rahatliycaz. neyse küfrettirmesinler..

Adsız dedi ki...

ne yurt çıkmış ne burs ne kredi.ne biçim iş bu.kime çıkıyor bunlar.katkı kredisi isteğiniz var diyosa çıkmamıştır.

Adsız dedi ki...

ya ben öğrenemedim öğrenen arkaşlar var mı

Adsız dedi ki...

merhaba sabahtan beri deniyorum ama neden hala sayfayı acmıyorsunuz bugün acıklanack dediniz hani nerde bişeyde doğru olsa zaten...........

Adsız dedi ki...

arkadaşlar nasıl öğrenebildiniz???

Adsız dedi ki...

NASIL İŞ YA BU ANLAMADIM SABAHTAN BERİ PC NİN BAŞINA ÇAKILDIM KALDIM AMA HİÇ BİŞEY BULAMADIM KINIYORUM

Adsız dedi ki...

ne bu ya sabahtan beri uğraşıyorum ne sayfa açılıyor nede sonucu öğrenebiliyorum. birde hizmet vermesi için koymuşlar bu sayfayı
böyle b.dan iş olurmu ya!

Adsız dedi ki...

ya arkadaşlar burs ve kredi isteği var yazıyo yani çıktı mı çıkmadımı anlamadım bi bilen varsa yardım edebilir mi teşekkürler

Adsız dedi ki...

arkadaşlar burs öğrenim ve katkı kredisidemi bugün açıklanıyor haberi olan varsa söyleyebilirmi birde int. adresini yazarsa sevinirim

Adsız dedi ki...

benim sayfada oğrenim ve katkı kredisi burs isteği var yazıyor yani çıkmış mı çıkmamış mı bilen varsa sölesin bu ne biçim iş baa!!!

Adsız dedi ki...

arkadaşlar kredi burs sonuçları okul açıldığında harçta kayıt sırasında oğrenılıyormus

Adsız dedi ki...

neee katkı kredisi istegi warsa çıkmamış mıdır?ark gerçekten öle mi?bu nası iş?